Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

11 minut z kreatorem postaci w Baldur’s Gate 3; twórcy zafiksowali się na strefach intymnych
Premiera Baldur’s Gate 3 zbliża się wielkimi krokami. Nie dziwi więc, że twórcy gry – studio Larian – robią wszystko, by zaostrzyć apetyt graczy. Trzeba przyznać, że robią to niezwykle umiejętnie.

Szefowa działu artystycznego studia, Alena Dubrovina, udzieliła niedawno wywiadu redakcji portalu Kotaku, w którym omówiła i zaprezentowała kreator postaci w Baldur’s Gate 3. Dla wielu osób to bardzo istotny element gier RPG, dlatego twórcy przyłożyli się przy jego projektowaniu.

Jak zdradziła Dubrovina, Larian pragnęło mocniej zaakcentować nasze decyzje nie tylko poprzez wybór rasy (spośród jedenastu) czy płci (męskiej, żeńskiej i niebinarnej), ale i różnego rodzaju dodatki i cechy charakterystyczne, w tym biżuterię, tatuaże, włosy, a nawet… genitalia. Co ciekawe, ta ostatnia cecha wyglądu będzie naprawdę widoczna w grze, a nie tylko w menu, jak to było w przypadku Cyberpunka 2077.

Według Dubroviny opcja ta nie ma nic wspólnego z obecnością scen intymnych, a wynika z tego, że zespół chciał zawrzeć w grze bieliznę jako część wyposażenia, które można dostosować i nosić. A ponieważ twórcy włożyli tyle wysiłku w tę część garderoby, zaczęli się oni zastanawiać, co by było, gdyby gracz ją zdjął.

Na początku myśleliśmy: „Wiesz, może nic się nie stanie. Może podłożymy pod nią kolejną siateczkę bielizny. Kogo to obchodzi? Ale potem zaczęliśmy się zastanawiać, rozmawiać o tym i zdaliśmy sobie sprawę, że dla niektórych graczy to po prostu kolejny sposób na wyrażenie ich tożsamości – tłumaczyła.

Warto dodać, że w przeciwieństwie do innych produkcji RPG, takich jak Skyrim, w Baldur’s Gate 3 nie oświadczymy tzw. suwaków do precyzyjnej personalizacji. Zamiast tego otrzymamy gotowe modele.

Moje osobiste doświadczenia z większością [kreatorów postaci opartych na suwakach – dop. red.] sprowadzają się do tego, że dostosowujesz to, zajmuje ci to dużo czasu i wysiłku, a potem i tak w końcu wszystko wygląda tak samo. Chcieliśmy tego uniknąć. Gdybyśmy mieli zrobić suwaki, musielibyśmy zaprojektować coś, co byłoby naprawdę wyjątkowe i nie wyglądałoby tak samo jak w innych grach – wyjaśniła Dubrovina.

Poniżej możecie obejrzeć rzeczony materiał i przekonać się na własne oczy, jak szeroki wybór personalizacji przygotowali dla nas twórcy.



Źródło:
"grim_reaper" - GRY-OnLine
Klemens
2023-07-20 16:32:14
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow